Lobelia smyger lite under radarn, men verkar medveten om det och vilja skriva mer. En person jag kommer att behöva kolla upp.
bollen__ har tidigare varit lite under radarn men har seglat upp på mitt medvetande sedan igår. Gabbys inlägg om henne är bra, det fick mig att få uppmärksamheten ditåt. Hennes röstinlägg igår är lite märkligt tycker jag, och inte för att det är mot mig.
Det jag tycker är märkligt är att den känns som "jag vet att dentaku är god så skriver det innan så jag inte är med och röstar ut en god", och det sticker ut mer än att teorin är lite svag (är alla som röstade på dentaku i lyan hade onda vunnit redan

), men sedan tycker jag att teorierna mot dentaku bestod av mer än bollen återger också, och det höjer min medvetenhet om henne också.
Hittade ett annat inlägg jag fann intressant! Skrivet i tisdags 20:52 (andra rösten på asko kommer 21:41, så det är ett tag innan det är färdigt för asko)
Tycker att det här känns som ett subtilt sätt att få Qs misstankar mot Asko att inte väga så mycket?