Det är svårspelat med frånvarande spelare.Ja det känns på sätt och vis som det enda rimliga att hon åker ut för just nu har jag verkligen ingen koll på var jag har MM, känns inte som att vi har fått något alls att gå på därifrån? :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är svårspelat med frånvarande spelare.Ja det känns på sätt och vis som det enda rimliga att hon åker ut för just nu har jag verkligen ingen koll på var jag har MM, känns inte som att vi har fått något alls att gå på därifrån? :/
Jag håller med! @Monstermom jag älskar dom. Helt underbart roliga att läsa!!!!!!!Jag gillar att du skriver så långa och beskrivande uppdateringar @Monstermom , Det är något jag är dålig på som LL men uppskattar mycket när andra LL gör.![]()
Sorry glömmerallt, jag hade inte tid alla idag att hitta på en teori så, antingen missa rösta el rösta på sig själv. Men nu får det va med lekandet för mig så jag kommer iaf inte rösta på mig själv igen![]()
Det förstår jag att det inte var! Vet att du skrivit att du vill ha den regeln tidigare ocksåNä men ska du inte vara med mer?
Det var för övrigt inget personligt mot dig vill jag påpeka!
Det här är något jag missat helt kan Bestiality få spioninfoJag fattade det som att Bestiality bara kan få spioninfo sålänge han är god, han får ingen ny info efter att han hamnat i lyan, så det han kan ta med in är ju det han fått innan. Men nu blev jag osäker? Jag kan gå tillbaka och försöka hitta Monstermoms inlägg...
Det här är något jag missat helt kan Bestiality få spioninfo
Är det för att han räknas som en bybo?
Det förstår jag att det inte var! Vet att du skrivit att du vill ha den regeln tidigare också
Men Nä jag blir bara stressad speciellt av den här stora leken och känner mig bara kass när jag inte kommer på teorier, så jag ska iaf ta en paus![]()
Vilka rara små spelare jag har, som gillar mina uppdateringar! Tack!
(Erkänn, ni popcornläser bara, eller hur?)
![]()
![]()
Ja står i rollistanDet här är något jag missat helt kan Bestiality få spioninfo
Är det för att han räknas som en bybo?
Ja, eller inte en bybo direkt men en Morrisdansare, det framkom lite senare att han också hörde dit!
Nu måste jag kolla igen. Har ju läst den flera gånger idag och ändå så har jag missat detJa står i rollistan
Nej inte bybo, se Gabbys svar
Det står redan i rollistan att hen ingår i morrisdansen. Men det är lätt att missa.
Ja står i rollistan
Nej inte bybo, se Gabbys svar
Det står redan i rollistan att hen ingår i morrisdansen. Men det är lätt att missa.
Nu måste jag kolla igen. Har ju läst den flera gånger idag och ändå så har jag missat det![]()