är bara lata ryttare som väljer en enda grenJag älskar att träna dressyr!
Men jag älskar att hoppa hinder, galoppera ute, hoppa terränghinder, rida på långtur och köra ute i skogen också.
Undrar om jag någonsin kommer välja gren.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är bara lata ryttare som väljer en enda grenJag älskar att träna dressyr!
Men jag älskar att hoppa hinder, galoppera ute, hoppa terränghinder, rida på långtur och köra ute i skogen också.
Jag älskar att träna dressyr!
Med tanke på hur mycket roligt man kan göra med sin häst så tycker jag inte att man ska välja gren.Undrar om jag någonsin kommer välja gren.![]()
Hoppas att idag blir en bättre dag! Ny häst låter spännande.Vaknade i morse och var så ARG för att allt strular. Och jag tappade telefonen i golvet igår och spräckte skärmen så illa att telefonen inte fungerar, så jag vet inte om häststackarn är på väg heller.
Äh, min är 6 år och inte ens inhoppadVad skoj det ser ut! Här i krokarna har de inomhusterräng på söndag. Men Långa Hästen är fortfarande bara på trav max tre varv åt vardera hållet i vårt pytteridhus än; det är en bit till vi får hoppa. Men på onsdag kommer veterinären och säger förhoppningsvis att allt ser bra ut och vi kan fortsätta så. Så till nästa vintersäsong (tänkte hon bittert) är vi nog tillbaks på att hoppa hinder igen...
Äh, min är 6 år och inte ens inhoppad![]()
Precis! Men måste den vara det för att bli inhoppad?Den är ju inte ens inriden![]()
Inte i Stockholm iallafall för här snöar det.Tror ni det blir vår snart...?![]()
Tror ni det blir vår snart...?![]()
Det får vi verkligen hoppas eftersom ponnyerna ska gå Sugar cup i början av maj och ryttaren ifråga bör ha fått hoppa terräng några gånger innan dess(Den gamla ponnyn är klart rutinerad men har inte gått terräng på några år så jag vet inte hur mycket rally hon kommer vilja ha
)
Precis! Men måste den vara det för att bli inhoppad?
Jag ska också rida Sugar cup i maj...Eller ja, Salty cup då.
Såg på bilder från i fjol och inser att jag kommer kunna börja galoppera typ i april.
![]()
Här var det iallafall sol och 4+, annat än i ödebygden kan jag meddela där snön vräkte ner så jag skyndade fort därifrån ner till våren![]()