enbart suflett??!

tinissen

Trådstartare
någon som beställt enbart en ny suflett från emmaljunga?? vart beställde ni och hur mkt kostade den?? att beställa bara en suflett via briobutik kostade mer än hela liggdelen med suflett, 1500.-:eek:

Sv: enbart suflett??!

Ja visst är det sjukt! Vi ville köpa ny klädsel vagnen, det kostade också multum. De vill väl att man ska köpa nytt helt enkelt. Miljömedvetenhet:mad:... Vi sket i det till slut, kör runt den solblekta vagnen hemma på gården och har en annan begagnad som "finvagn".

Känner du någon som kan sy? Då kan man ju ta den gamla som mönster. Fast det kan ju vara svårt att hitta rätt tyg/färg...

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 660
Senast: gullviva
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: malumbub
·
Foder & Strö Skåne drabbas av ihållande minusgrader och som gårdsägare med småbarn är fruset vatten inte välkommet... Jag har ett kallstall så just...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: animalasia
·
Kropp & Själ En tråd för oss adventskalender fantaster som tittar på alldeles för mycket Grääs YT och inhalerar rituals dofter och villhöver mer... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 370
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka