enbart suflett??!

tinissen

Trådstartare
någon som beställt enbart en ny suflett från emmaljunga?? vart beställde ni och hur mkt kostade den?? att beställa bara en suflett via briobutik kostade mer än hela liggdelen med suflett, 1500.-:eek:
 
Sv: enbart suflett??!

Ja visst är det sjukt! Vi ville köpa ny klädsel vagnen, det kostade också multum. De vill väl att man ska köpa nytt helt enkelt. Miljömedvetenhet:mad:... Vi sket i det till slut, kör runt den solblekta vagnen hemma på gården och har en annan begagnad som "finvagn".

Känner du någon som kan sy? Då kan man ju ta den gamla som mönster. Fast det kan ju vara svårt att hitta rätt tyg/färg...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har idag ett par Samsung Buds... nånting och är generellt nöjd. Men de är hopplösa när det blåser ute, den jag pratat med hör...
Svar
9
· Visningar
531
Senast: warg
·
Kropp & Själ Hela hushållet är helt väck i vad vi misstänker är covid. Beställde snabbtest online och fick hem dem snabbt- men inget av testen...
2
Svar
32
· Visningar
2 735
Senast: Migo
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 048
Senast: MiaMia
·
Foder & Strö Skåne drabbas av ihållande minusgrader och som gårdsägare med småbarn är fruset vatten inte välkommet... Jag har ett kallstall så just...
Svar
2
· Visningar
603
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp