Bukefalos 28 år!

enbart suflett??!

tinissen

Trådstartare
någon som beställt enbart en ny suflett från emmaljunga?? vart beställde ni och hur mkt kostade den?? att beställa bara en suflett via briobutik kostade mer än hela liggdelen med suflett, 1500.-:eek:
 
Sv: enbart suflett??!

Ja visst är det sjukt! Vi ville köpa ny klädsel vagnen, det kostade också multum. De vill väl att man ska köpa nytt helt enkelt. Miljömedvetenhet:mad:... Vi sket i det till slut, kör runt den solblekta vagnen hemma på gården och har en annan begagnad som "finvagn".

Känner du någon som kan sy? Då kan man ju ta den gamla som mönster. Fast det kan ju vara svårt att hitta rätt tyg/färg...
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Snart är det vår, och med våren kommer gräsklippningen igång. Vi hade en robot förra året, men den orkade inte med hela gräsmattan. Vi...
2
Svar
20
· Visningar
975
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag har idag ett par Samsung Buds... nånting och är generellt nöjd. Men de är hopplösa när det blåser ute, den jag pratat med hör...
Svar
9
· Visningar
537
Senast: warg
·
Kultur Jag läser en hel del böcker, på olika sätt (köpta nya böcker (pocket och inbundna), köpta begagnade böcker, låneböcker från biblioteket...
2
Svar
32
· Visningar
1 384
Senast: Motacilla
·
Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp