Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, du fick möjlighet att släppa loss totalt för ingen brydde sig.
typ
fast efter BM dog så spelade jag nästen helt efter hur jag skulle gjort som god ( förutom att jag ville få de onda att rösta ut siaren förstås ) Kände lite hopp när @Habina verkade vilja gå på fio där et tag men sedan kom GO2s fina inlägg som skrev ut att den neutrala ville ha siaren lynchad som habina svarade tillbaka på att det var hjälpsamt. Faktiskt en bidragande orsak till att jag misstänkte GO2 såpass för att vara ond
 
Men alltså, ska jag vara med i nästa lek så måste jag ägna mindre tid åt detta. Problemet är ju att det finns så mycket att ifrågasätta. Om ni kunde skriva lite mindre konstigheter skulle det gå bättre.

Du menar att om du är ond så ska siare och ängel outa sig..och är du god så ska onda räcka upp handen :laugh::laugh:
 
Du menar att om du är ond så ska siare och ängel outa sig..och är du god så ska onda räcka upp handen :laugh::laugh:

Nä, rollerna är inte så viktiga. Nu var ni ju jättemånga som betedde er helskumt och då kan jag ju inte bara låta det passera :angel:. Eller du betedde dig ju inte så skumt men som god hade jag väl trott att LenaH hade info så då var jag ju tvungen att nappa på det.
 
Men denna lek var väl teorierna lite vildare än vanligt?!
jo då behövde ju hitta BM och siarlärling samt de onda och de goda gick ut stenhårt för att hitta BM till första lynch och då kan man behöva skriva lite tokigt så folk kan lyckas försäga sig lite
men @cirkus känner mig allt för väl :meh: (:love:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 973
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 382
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 897
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 896
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp