Ensamma valpen Elda

Elda önskar alla en trevlig midsommar
IMG_4247.jpeg
 
Elda är ett litet frö, men med så härligt temperament. Så känns helt rätt behålla henne :love:
Fast hon kommer få sina fiskar varma framöver då hon kan ställa sig och reta upp gammeltanten och det trots att hon faktiskt har fått en känga ev henne - så jag kommer få passa på här :nailbiting::p
IMG_4334.jpeg
 
Fortfarande lite rund om magen, om än bra mycket smalare än förut :angel:
Fast morsan ger henne fortfarande rätt mycket di, så inte så konstigt kanske.... Stina åker hem till sin matte på fredag, så sen får Elda käka bara vanlig mat vare sig hon vill eller inte :p

Besiktning, vacc och chipmärkning blir nästa vecka. Det var inte helt lätt att få ögonlysningstid då djursjukhuset främst bara tar sjukdomsfall och inte friskvårdsgrejer nu i coronatider. Pjuh.
IMG_4541.jpeg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 752
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Hundavel & Ras Min pappa ska få hem en hundvalp inom den närmsta veckan och det han har berättat om upplägget för mig lite fundersam. Det kan absolut...
2
Svar
23
· Visningar
2 615
Senast: LaMagia
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 550
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp