Bukefalos 28 år!

Era drömjobb

alva98

Trådstartare
Om ni fick välja att jobba/sysselsätta er med vad som helst, utan en tanke på ekonomi eller andra begränsningar, vad skulle ni göra då? :D
 
Något med djur som inte är stressigt och slitigt. Tex att vara helt ekonomisk oberoende som bonde och kunna jobba i min egna takt. Eller kunna försörja mig på att ha lite hästar på gården och något litet hundföretag med en tränings hall. Alt som föregående skrev göra ingenting och kunna ägna sig helt åt sina intressen :love:
 
exakt det jag gör fast mer erkänd så jag kunde ta mer betalt och bestämma mer själv

kanske vara lite mer erfaren och ha lite bättre teknik också hehe

men är inte så gammal så det kommer vartefter
 
Naturvård, dvs det jag är utbildad till.
Sen vore det kul att få in avelsintresset också men typ hundavel tycker jag gör sig bättre som fritidsintresse. Men typ planera avel av utrotningshotade arter på djurparker verkar riktigt roligt!
 
Jag har trivts allra bäst inom resebranschen som reseproducent. Var ansvarig för mina reseledare, att sköta ekonomin för mina resor, att resa och undersöka nya framtida resmål, att rekrytera reseledare, att se till att mina kunder var nöjda och glada. Mycket administration, fix och tricks och så resesnack hela dagarna. Mycket roligare än att jobba på 'vanlig' resebyrå där man säljer safaris eller flygbiljetter.
 
Basist i ett band.
Såklart tjänande tillräckligt med pengar för att kunna hålla min häst uppstallad och proffstränad när jag är på turné så att jag under skriv/inspelningsperioder kan tävla. :D
 
Jag har trivts allra bäst inom resebranschen som reseproducent. Var ansvarig för mina reseledare, att sköta ekonomin för mina resor, att resa och undersöka nya framtida resmål, att rekrytera reseledare, att se till att mina kunder var nöjda och glada. Mycket administration, fix och tricks och så resesnack hela dagarna. Mycket roligare än att jobba på 'vanlig' resebyrå där man säljer safaris eller flygbiljetter.