Era ryktlådor?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 438
Sv: Era ryktlådor?

Jag har en varukorg, en sådan som finns i matvaruaffären.

Jag har en såndär ful liten ryktlåda med betoning på låda. Inte så mycket plats men dom borstar jag använder får plats, det är lätt att hitta och tar en halv sekund att städa ur. Tror jag betalade 7 kronor för den :p Förut hade jag en vanlig hink som jag också gillade men alla småsaker försvann i botten på den. Och så såg den så tom ut när jag rensat ur alla onödiga borsar... :angel:

En hederlig cykelkorg, lätt att se innehållet, hänga upp och gör nästan rent sig själv!

Då jag har flera *hmm räknar 5* hästar och har olika borstar till dem så fick jag tag på denna underbara korgvagn med korgar i, har sedan bytt korgarna så det är olika färg för att hålla ordning (rosa borstar till fiomp i rosa korgen, blåa borstar till adonis i blåa osv).

http://joizmeds.mittspejs.se/P1230617 :bump:

Från början hade jag ryktlådor, men de tog sådan plats opch det är så bökigt att springa och hämta/lämna hela tiden, dessa kan stå i gången :bow:

fölis och stoet som nu står lääängst bort i stallet har fått provisoriska ryktväskor, stoet har en grymt ful i skinn som morsan köpte :eek:, medans fölis har en genomskinlig med rosa kantband och dödskalle på :devil::angel:

när jag ska på träning/tävling/ läger så har jag en stoooor ryktlåda där jag får plats med allt andra, såsom pälsglans, flugmedel, lädersmörj mm.

Har helt enkelt en hink :D perfekt att ha med sen när man ska tävla eller bara gå ut med hästen och borsta den utomhus :D

Hemma använder jag cykelkorgar :D Men när jag åker bort på träningar så har jag en blå som jag köpte på Granngården. Jag tror det är från Horse Saver, men köp den inte. Om man bär den med "låsningen" mot benet så åker den upp om man inte bär den en halvmeter ifrån en :mad: :(

För att inte tala om hur enkelt det är att hänga upp dem i stallet och ha borstarna i skön arbetshöjd! Lätt att få upp grejerna på botten och ingen risk att en strulig häst kliver i lådan/påsen. :idea:

Du har så rätt så, bara fördelar mao :D

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
968
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 232
Senast: Görel
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 430
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka