Erfarenhet av swappie?

Philosophia

Trådstartare
Jag har köpt ny mobilmodeller tänkte sälja min gamla via swappie. Är det någon som har erfarenhet av dem?
 
Jag har köpt ny mobilmodeller tänkte sälja min gamla via swappie. Är det någon som har erfarenhet av dem?

Bara köpt därifrån (till sonen), men det har då fungerat väldigt väldigt bra. 😊 Vet många som har ”sålt” sin gamla för att få en nyare begagnad därifrån billigare, och det har också funkat bra, dock så brukar det inte bli så mycket de får för sin gamla. Kanske är skillnad om man bara säljer rakt av utan att köpa en annan?
 
Bara köpt därifrån (till sonen), men det har då fungerat väldigt väldigt bra. 😊 Vet många som har ”sålt” sin gamla för att få en nyare begagnad därifrån billigare, och det har också funkat bra, dock så brukar det inte bli så mycket de får för sin gamla. Kanske är skillnad om man bara säljer rakt av utan att köpa en annan?

De tycker att jag ska få 2400 för den, och jag tänker om de börjar pruta när de väl har fått in telefonen.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
437
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
240
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
290
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Vad är era erfarenheter med magkatarr? Fick mitt första magkatarr här idag och smärtan och hela situationen som uppkom när det kändes av...
2
Svar
30
· Visningar
2 659
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp