Erkänn ditt singel-ofog!

Det känns som att det här med kläder vs naken kan utmynna i ungefär samma sorts diskussion som den där "kissar ni i duschen?". ;)

business-commerce-nude-nudist-nudism-questions-hides-mban1888_low.jpg
 
Vet inte riktigt vad som räknas in som ofog. Men några saker som jag undvek när sambon fanns:

* Kan lägga mig ned på golvet i hallen / rummet där jag är och bara chilla med kattfröknarna, hundtant, en bok, eller för mig själv.
* Lämnar halväten mat lite här och där och kör en uppsamlingsrunda på kvällen av det icke-uppätna.
* Kissar med öppen dörr.
* Lever efter devisen organiserat kaos, vilket kräver att ingen rör mina bok- eller pappershögar på skrivbord, köksbord, hyllor.
* Svagt neurotisk städare och gillar inte när folk skitar ned. Min skit eller mina djurs skit är inte densamma som andras skit. Sambons skit kvalificerade sig inte till kategorin ofarlig.
* Struntar i att svara i telefon om jag är trött, respektive sitter i evighetslånga telefonmöten.

Vet inte om jag har så många mer fruktansvärda ofog för mig.

* Om hundtant är bortlämnad så kan jag vara hemma en hel helg och inte gå utanför dörren om jag är trött och det är pissväder. Är det ett ofog?
 
Du har missförstått hela grejen med att gå naken, man torkar sig efter badet, sen kan man gå naken. :D

Hur är det med insyn från grannarna? *säger en som bor i lägenhet*

Gå naken är väl inga problem. Men jag vill inte showa loss inför halva kvarteret.
 
Amatör, man tar ju något att stå på! Handduk, tidning, matta ...:idea:
Men jag hann ju inte! Jag låg i badkaret. Doktorn har semester men åker in från sommarstugan nån gång i veckan och kollar svararen, där jag lämnat ett meddelande igår. Så när mobilen ringde i köket gjorde jag naturligtvis ett svanhopp uppåt för att inte missa honom. Inte fasen hinner man ordna nåt att stå på då.
 
Men jag hann ju inte! Jag låg i badkaret. Doktorn har semester men åker in från sommarstugan nån gång i veckan och kollar svararen, där jag lämnat ett meddelande igår. Så när mobilen ringde i köket gjorde jag naturligtvis ett svanhopp uppåt för att inte missa honom. Inte fasen hinner man ordna nåt att stå på då.
Har du inget badlakan framme när du badar? :confused:
 
Vet inte riktigt vad som räknas in som ofog. Men några saker som jag undvek när sambon fanns:

* Kan lägga mig ned på golvet i hallen / rummet där jag är och bara chilla med kattfröknarna, hundtant, en bok, eller för mig själv.
* Lämnar halväten mat lite här och där och kör en uppsamlingsrunda på kvällen av det icke-uppätna.
* Kissar med öppen dörr.
* Lever efter devisen organiserat kaos, vilket kräver att ingen rör mina bok- eller pappershögar på skrivbord, köksbord, hyllor.
* Svagt neurotisk städare och gillar inte när folk skitar ned. Min skit eller mina djurs skit är inte densamma som andras skit. Sambons skit kvalificerade sig inte till kategorin ofarlig.
* Struntar i att svara i telefon om jag är trött, respektive sitter i evighetslånga telefonmöten.

Vet inte om jag har så många mer fruktansvärda ofog för mig.

* Om hundtant är bortlämnad så kan jag vara hemma en hel helg och inte gå utanför dörren om jag är trött och det är pissväder. Är det ett ofog?
att lägga sig på golvet med en katt på magen och en snarkande hund vid foten och läsa i 6h är väl inget konstigt :p, (eller att på kvällen lägga sig mitt på gårdsplanen och bara stirra upp på stjärnorna :love: (bor på landet :angel:)).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp