Skäms än idag över detta men iallafall, jag skulle blanda foder till korna i en mixervagn. På denna vagn finns en lucka (där fodret åker ut genom när man sedan kör ut den till korna) som måste vara stängd när man lastar den annars åker allt foder ut på betongplattan. Hade hänt ett par gånger att personen som kört innan glömt stänga och var egentligen bara att skrapa upp med lastmaskinen om man missade att dubbelkolla. Men denna gång hade jag försovit mig, var sönderstressad och fick fullkomligen panik när jag inser att den inte var stängd försent. Så vad gör jag när jag lastat av 2 ton spannmål på plattan? (

) Jo jag åker och lastar i nytt, tänker att jag tar hand om spannmålen på plattan sen för korna behöver mat. Vart gör jag av spannmålen? Jo men jag kastar den på gödselhögen.
Om chefen var glad? Inte någonstans. Gud vad jag skämdes över det totala hjärnsläppet.
I övrigt har jag nog inte gjort några större missar än o kört av några drivbultar på mixervagnen, en sidospegel och försovit mig.
Eller jo förresten, försov mig nått så in i nordens till mitt förra jobb. Inte jättebra när man mjölkar själv. Började halv 5 och vaknade vid 6. Chefen upptäckte det samtidigt som mig och startade igång mjölket. Tyckte så synd om korna