Bukefalos 28 år!

ESC 2013 - FINAL - We are one!

Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Nu är det dags för svärmorsdrömmen, en söt, charmig och snäll liten läkare. Tycker sången är mysig men inte mycket mer.
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Mja, det är väl bara inledningen som är lik? Reagerade också på det först men sen försvann den känslan :p

För övrigt älskar jag låten :love:
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Kl

Visst var fjärilslarven i början söt? Jag blev riktigt tårögd...
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Håller med, jag var lite snabb där :p Jag gillar också låten, supermysig!
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Jag vet inte riktigt hur läkarlinjen är uppbyggd på Malta. Men ponera att det ser ut som i Sverige så kan han ju t.ex. ha börjat skolan ett år tidigt och således tagit studenten samma år som han fyller 18 år. Om han sen börjat på läkarlinjen direkt så är det ju möjligt.
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Maltas bidrag kommer säkert gå hem även om jag inte faller stenhårt.

Rysslands bidrag kommer nog få en del röster. Men kunde hon inte valt en festligare klänning?
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Ryssland kommer nog kamma hem en del röster, publikfrieri med mäktig refräng och häftig effekt med publiken som lyser upp.
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Men ponera att det ser ut som i Sverige så kan han ju t.ex. ha börjat skolan ett år tidigt och således tagit studenten samma år som han fyller 18 år. Om han sen börjat på läkarlinjen direkt så är det ju möjligt.

Ja det är klart, eller han kan ju hoppat över nån årgång, säkert en skit intelligent typ, orättvist :p
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Gillar det inte heller, men tror hon kan få många röster ändå. Har bra energi på scen.
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Men vad är det här, först Litauen och nu börjar jag tycka Armenien är bra de med :confused:
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Armeniens sångare liknar Kevin i Backstreet Boys ganska mkt. :D

Tycker inget speciellt om detta bidrag, ganska slätstruket.
 

Liknande trådar

Äldre Ikväll kl 21:00 smäller det, semifinal 2 i Eurovision song contest drar i gång!! 17 artister tävlar om de 10 återstående...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 746
Senast: Penny Lane
·
Äldre Ikväll kl 21 på svt 1 startar då äntligen Eurovision Song Contest 2013 - och den tar plats här hos oss i Sverige! Loreen tog hem...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 072

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp