ESC buketräff Uppsala

cili

Trådstartare
Jag och zassoo pratade om att vi borde dra ihop ett gäng inför den stora finalen nu på lördag. Vi har ju trots allt sett Sveriges tävling tillsammans, klart vi måste sluta upp inför europafinalen också.

Lördag den 18de alltså. Det börjar kl 21, så vi kan väl i vanlig ordning dyka upp mellan 20-21. Eget snacks och dryck.
Givetvis är man välkommen även om man inte varit med på tidigare melodifestivalenträffar!

Någon som vill ha det hos sig? zassoo? kolfinnur? Jag har ju fortfarande inga tvkanaler :cautious:
 
Sv: ESC buketräff Uppsala

Vi hinner tyvärr inte fixa TVn så det går inte att vara hos mig :( Men kan vi vara hos någon annan så vill jag gärna vara med :D
 
Sv: ESC buketräff Uppsala

Humm ja om jag inte ska iväg lördag kväll så kan vi absolut vara här och kolla! Lär veta senast imorgon hoppas jag om jag är hemma, funkar det med så kort varsel? :)
 
Sv: ESC buketräff Uppsala

Jag är hemma! Så alla som vill är välkomna :) det börjar 21, va? Vill man komma mycket tidigare så dra ett sms bara, är nog hemma hela em/kväll. Pma för nr, adress och annat nödvändigt! :bump:
 
Sv: ESC buketräff Uppsala

Jag har lite dåligt samvete nu, men eftersom det blev så nära inpå så har jag gjort andra planer... :o
 
Sv: ESC buketräff Uppsala

Jag kommer i alla fall! Vi har ju haft det trevligt för oss själva tidigare om nu ingen annan vill hänga på :)
 
Sv: ESC buketräff Uppsala

Grymt :laugh:! Det blir vi och min kompis som inte har någon egen tv. Hon har dock hållt på med hästar en del, så hon hade kunnat varit bukare! :p
 

Liknande trådar

Äldre I morgon lördag är det äntligen dags, kvällen vi väntat på sedan maj förra året.... Som vi laddat upp inför gemensamt här på buke...
39 40 41
Svar
806
· Visningar
28 114
Senast: voltis
·
Tjatter Hejsan svejsan alla Uppsala-bukefalister! På lördag 8 mars är det final i Melodifestivalen. Vad passar då bättre än Buketräff? :D Vi...
Svar
12
· Visningar
939
Senast: zassoo
·
R
Övr. Grenar Hälleberga Häst & Medeltida Event (HH&ME) välkomnar alla utövare av denna stolta och fantastiska konst att deltaga i tävlingen om titeln...
Svar
3
· Visningar
2 317
Senast: Holtz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp