Eurovision Song Contest 2017 - FINAL

Är det NÅGON som har hört vinnarlåten spelas på radio sedan eurovisionen? Jag har (förmodligen) inte hört den, och skulle nog inte känna igen den om den spelades.... :o (Nej, jag är inget fan.... ;) )
 
Såg REACT för ett tag sen. Rätt kul! Synd att de fick se relativt få bidrag. Stör mig oerhört på snubben som hakade upp sig på att det är en "SÅNGtävling". Ugh. Om det bara handlade om sång hade den gått på radio. :meh:
 
Har inte hört ngn av latarna fran arets eurovisionen pa radio här i Österrike, däremot spelas Frans lat fran förra (?) aret fortfarande minst en gang per dag.
 
Hör Österrikes då och då... För jag har den som ringsignal :D:love:

På radion har jag inte hört ngn låt alls :arghh:
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 077
Senast: voltis
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 468
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 928
Senast: malumbub
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 787
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp