ESKADRON - fyra olika sorter ???

Sv: ESKADRON - fyra olika sorter ???

Andvänder Flexisoft som hagskydd, och det är mycket bra skydd. De sitter bra, ger inget skav, och släpper knappt in någon lera.
 
Sv: ESKADRON - fyra olika sorter ???

lånar knapp.

vilken gammal tråd!!

Det är ju JAG som är "chrisse". fast nu med annat nick.. hahaha :banana:
 
Sv: ESKADRON - fyra olika sorter ???

Vilka senskydd blev det till slut? ;)
 
Sv: ESKADRON - fyra olika sorter ???

Seabaz skrev:
lånar knapp.

vilken gammal tråd!!

Det är ju JAG som är "chrisse". fast nu med annat nick.. hahaha :banana:

Exakt ett år gammal var tråden minsann!!
Förstår inte hur jag hittade till denna tråden :confused: Jag sökte inte på nåt, den låg överst bland de nya i går.. :eek:
Lite skumt. :smirk:
 
Sv: ESKADRON - fyra olika sorter ???

Nr 2 är den ursprungliga, vanliga modellen.
Nr 1 samma modell som nr 2 men med fårskinnsfoder
Nr 4 samma modell med neoprenefoder, men flexisoft vilket innebär att det högst upp på skyddet är mjuk gele som förhindrar skav på baksidan av framknäet. Denna modell är oxå ngt högre skuren nere vid kotan, på baksidan av kotan oxå för att undvika skav.
Nr 3 är som nr 4 men den har fårskinnsfoder oxå. Nyaste modellen av dessa 4.

Jag har nr 1 & 4. Fårskinnsfoder är inget att rekommendera för hemmabruk, blir snabbt smutsigt o kräver rätt mkt skötsel för att se fina ut. Dock fint till tävling.
Nr 4 är jättebra! Kan verkligen rekommenderas. Min häst har väl aldrig fått skav av några skydd, men kan ju alltid va bra att satsa på ett par flexisoft iallafall så undviker man det bättre iallafall. Tycker du ska köpa såna, funkar jättebra såväl hemma som på träning/tävling ju. Mkt lättskötta, bara att spola av :)
 
Sv: ESKADRON - fyra olika sorter ???

hahah oj ja det va ju ingen ny tråd :rofl:
 
Sv: ESKADRON - fyra olika sorter ???

åååh! Man blir så ha-galen! Jag vill ha guld, blå, grön och plommon. Ngn. som har sett gild i verkligheten? fina?

var kan man köpa eskadron i alla färger? som ngn. sa är det jämt vit, brun och svart!
 
Sv: ESKADRON - fyra olika sorter ???

meep_ask skrev:
åååh! Man blir så ha-galen! Jag vill ha guld, blå, grön och plommon. Ngn. som har sett gild i verkligheten? fina?

var kan man köpa eskadron i alla färger? som ngn. sa är det jämt vit, brun och svart!

Blåa och gröna har jag sett på Ekohallen tror jag. Sen kan nog de flesta butiker ta hem i de andra färgerna, om man bara frågar. ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver lite hjälp här med val av senskydd;) Mitt fullblodssto ska snart få släppas ut i stor hage med polare igen:bump: efter att ha...
Svar
19
· Visningar
3 090
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp