Eskadron ludd-benskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare speedygirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 041
S

speedygirl

Är det någon som har dom i storlek ponny och till vilken kategori. Är så sugen på att skaffa dom!!

:banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

jag har sånna, hade dom ridigare på c-ponnyn men nuär det d-ponnyn som har dom. älskar dom, domär underbara :love:

Ännu en "luddlover"? ;) :p
Har tänkt samma sak, men jag satsar nog på Veredus istället :)

sådanna ska jag skaffa till min kuse då hon är så känslig och lätt får skav... min kompis har eskadronskydd med fårskinn i till hennes häst och hon säger att dom är suveräna!!!

Liknande trådar

Utrustning Läst lite forskning om skaderisk på överhettade senor i för varma benskydd. Många är emot fårskinn/ludd i benskydd och menar att det...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Kristall10
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: Fiorano
·
Utrustning Använder inte benskydd annars men tänkte köpa reflexbenskydd på Hööks nu i höst, men vet inte vilken storlek jag ska välja. Har två...
Svar
5
· Visningar
581
Utrustning Ska vänja in bett på min ponny född -21 i höst och har börjat titta lite på träns. Grejen är den att jag inte har en susning om vilken...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka