Ett foto i timmen (EFIT)

Jag fotade faktiskt igår! En ytterst monoton och osocial gräsänklingssöndag i snows liv.

8: Nyvaken. Dricker kaffe och äter frukost i soffan.
IMG_1156_zpshadnxk1h.jpg


9:
Fortfarande i soffan. Multitaskar paddan & TV:n.
IMG_1157_zpshl9crtyq.jpg


10: Fortfarande (!) i soffan.... Läser en diskussionstråd om detta på Facebook och stör mig på hur urbota korkade vissa män är.
IMG_1158_zpslsjhh7co.jpg


11: Har äntligen tagit tag i mig själv och släpat mig ut ur lägenheten för en löptur.
IMG_1159_zpslrbwxbw5.jpg


12: Dricker vatten. Färdigsprungen men inte färdigsvettad.
IMG_1161_zpsmn5txxvp.jpg


13: Har laddat upp med fika i soffan inför EM-finalen i kür.
IMG_1162_zpsqvweryq4.jpg


14: Fortfarande soffläge framför hästarna. (Ja, jag gillar verkligen min soffa.)
IMG_1163_zpshi1s68eo.jpg


15: Går förbi hallen och tänker att jag kanske borde städa lite bland skorna....
IMG_1164_zpscidkbcst.jpg


...något bättre, men jag och min sambo har kanske ett något överdrivet antal skor (ffa löpskor).
IMG_1165_zpsykmsfq4n.jpg


16: Belönar mig med lite post-städningschips.
IMG_1166_zpsveygkwvw.jpg


17: Dags att bryta soffliggandet med lite aktivitet igen.
IMG_1167_zpstngrwkhu.jpg


18: Cyklar till ett utegym i stan och river av lite sånt här:

19: Handlar lite på väg hem.
IMG_1170_zpsqm2zgwbs.jpg


20: Avslutar dagen i soffan (var annars?) med min fina tekopp.
IMG_1172_zpspxkyvtce.jpg


21: Dagen avslutas med lite läsning i sängen. Köpte en bok om samer och rovdjur på semestern. Rovdjurspolitik fascinerar mig mycket.
IMG_1175_zpst1kqymsp.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet I förra veckan installerades äntligen den begagnade diskmaskinen som jag fick för flera år sedan. Första gången jag körde den så betedde...
Svar
7
· Visningar
768
Senast: corzette
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
614
Senast: Otherside
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 969
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har under 2 år varit beroende av laxeringsmedel, Dulcolax, Toilax mm. Har överdoserat och tagit i princip dagligen. Jag har nu...
Svar
7
· Visningar
1 024
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp