Ett misslyckande

I morgon ska jag träffa psykologen för sista gången. Terapin mot fobin är totalt misslyckad. Inget har blivit bättre.

Och fk vill att jag ska arbetsträna. Hur jag nu ska ha råd med det när jag får så lite pengar.

Inget känns kul heller. Har så dåligt med energi över till det jag skulle vilja göra.

Det är fan jobbigt att vara jag.
 

Finns det arbeten i närheten som du kan prova att vara på eller är alla långt bort?
I närheten finns apotek, vårdcentral, skola, matbutiker, pizzerior, brandstation, något företag som håller på med vindkraft. Det sistnämnda kanske kan vara något. Finns också en butik som säljer grejer för lantbruk, skogsbruk och djurhållning. Det kan också vara ett alternativ. Veterinär finns också. Alla nämnda alternativ ligger under milen bort. Men ska man ta sig till någon by med fler alternativ så är det 1,5 mil till en och 2,2 mil till en annan.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag har jag träffat både rehabkoordinatorn och haft möte med fk och af. Mötet med rehabkoordinatorn var bra. Han tyckte jag var tydlig...
Svar
7
· Visningar
1 224
Senast: Nox
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade ett nytt möte med fk och af igår. Det mötet var i alla fall bättre än det första. Vi kom fram till att jag inte ska börja...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
17 201
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 113
Senast: Wingates
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp