Ett patetiskt rop på hjälp

_Charlotte_

Trådstartare
Jag vet inte om det här är okej alls, men det är väl värt ett försök antar jag.
Jag har bestämt mig för att ta kontakt med psyk efter helgen för att diskutera min situation, eftersom den är ohållbar som den är nu. Jag har planer på att ta livet av mig, jag har det mesta planerat inför begravningen och det är bara ett par saker jag ska göra först.

Så kan jag inte ha det och så får jag inte göra, så därför tänker jag ta kontakt med psyk på måndag när det är ordinarie personal och inte jouren. Men tills dess skulle jag behöva lite hjälp, även om det bara är i form av några PM eller sms så jag slänger ut ett patetiskt litet rop på hjälp här... Finns du, någon, som vill och kan stötta mig lite? Det behöver inte vara mer än att prata om vädret eller bra filmer, eller dåliga filmer. Bara någons som kan hålla mig sällskap på något sätt.
 
Jag finns här!
Jättebra av dig att du kontaktar psyk! :bow: Säg till om du vill ha hjälp med kontakter på något vis.
Hör av dig om du vill prata :love:
 
Som tidigare sagts. Det är bara att PM'a :) Satt själv med precis samma tankar för några år sen.
 
Jättebra att du kommer ta kontakt med psyk imorgon :-) jag har ingen direkt erfarenhet av folk som mår dåligt men du är varmt välkommen att höra av dig om du vill ha någon mer att prata med :)
 
Du har flera erbjudanden redan, men jag finns också på PM. Bra att du söker hjälp när det behövs! Både här nu och imorgon.
 
Jag finns också här om du känner för att dra iväg ett PM! Har Skype också om det skulle vara så att du vill prata på det viset, eller telefon så klart :) Alla vi finns här för dig! :heart
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 794
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 970
Senast: Halona
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 572
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 776
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp