Övr. dagbok Ett projekt

Jag har fått utöka med ett bord till för mina småplantor. Sen har jag upptäckt små löss på ett gäng plantor, dom har fått flytta till badrummet för såp-behandling. Tycker dock löss är kluriga att bli av med.. håll tummarna!

Magiana

Trådstartare
Jag har fått utöka med ett bord till för mina småplantor. Sen har jag upptäckt små löss på ett gäng plantor, dom har fått flytta till badrummet för såp-behandling. Tycker dock löss är kluriga att bli av med.. håll tummarna!
Du ligger i hör jag. Alla mina plantor är fortfarande i bebis-stadiet. Jag har i alla fall börjat förbereda för att kunna flytta ut dem på verandan när de inte får plats i gästrummets fönster längre. Jag rensade bort en del prylar idag och bar in ett par bockar. Vad jag ska ha som bordsskiva över dessa är oklart men jag vet att jag har ett par garderobsdörrar under snön som jag tror kan bli perfekta. Och sen behöver jag ju fixa någon typ av ställning att hänga växtbelysningen i.

Du ligger i hör jag. Alla mina plantor är fortfarande i bebis-stadiet. Jag har i alla fall börjat förbereda för att kunna flytta ut dem på verandan när de inte får plats i gästrummets fönster längre. Jag rensade bort en del prylar idag och bar in ett par bockar. Vad jag ska ha som bordsskiva över dessa är oklart men jag vet att jag har ett par garderobsdörrar under snön som jag tror kan bli perfekta. Och sen behöver jag ju fixa någon typ av ställning att hänga växtbelysningen i.
Jag trodde jag var i trädgårds-tråden, men det passade ju bra här också! :rofl:
Jag sådde det första i januari, jag är nog egentligen för tidigt ute, men det är ju roligt!
Sambon skruvade upp två krokar i taket som jag hängde en lysrörsarmatur i, det blev väldigt smidigt!

Mina tomater tittade äntligen upp nu. Lyckan är fullkomlig anser barnet som har dem som projekt.
Jag var precis ut och mätte en rabatt (stack mig på en jävla japansk fd buske- igen). En rabatt på framsidan ska grävas om totalt, den innehåller taggiga pinnar (fd buskar) och vinca. Jag gillar vinca, men inte där. 20 meter buxbom måste införskaffas. Och massa ormbunkar.

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• Uppskruvad

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos