Bukefalos 28 år!

Ettåring på stall?

Sv: Ettåring på stall?

Nu förstod jag inte riktigt vad du menade. Att åringar inte kan gå ihop med 2-3 åringar också? Vi har unghingstflockar med åldrarna 1-3år samt ev någon-några äldre valacker närvarande.
 
Sv: Ettåring på stall?

Kan o kan...
Om man inte bryr sig om att de små som behöver att äta o vila mer så går det visst.

hur många har koll.
 
Sv: Ettåring på stall?

kl

Som sagt går min med 4 äldre ston (20 år är alla, perfekta som uppfostrare), en i samma ålder samt en yngre (föl). Det är roligt att se för den andra åringen är väldigt lugn av sig, de kan stå o "gruffas" ibland men (iaf vad jag har sett) sällan riktigt sprungit och lekt. Nu har det kommit ett hingstföl och jäklar vad fölet och min åring leker nu. Full fart! (medan den andra åringen står och äter :D). Mitt sto älskar verkligen detta.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 040
Senast: Stereo
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 177
Senast: Smurfoff
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 324
Senast: Twirro
·
  • Artikel
Dagbok Vår reducerade familj försöker hitta en vardag i det nya... Det går väl rätt bra ändå, efter omständigheterna. Men en sak har stressat...
Svar
9
· Visningar
1 870
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp