European Shetland Games

Sv: European Shetland Games

Jag ska stanna heeeela dagen :love: Och vara där heeeela helgen :love:
 
Sv: European Shetland Games

Skoj :love: Skulle också vilja det och hade väl kunnat, men har två hundar + häst att ta hand om och inget körkort, så jag är bunden till när mamma kan köra :p Så det får bli en dag, kanske två om man har tur :bump:
 
Sv: European Shetland Games

Ja Holländarna är oerhört duktiga kuskar!
Jag såg några som körde när det var den internationella utställningen i danmark, 2000 var det nog. och de kan verkligen sin sak. man ser även att de använder de största shettisarna till körningen och de som är rätt högresta. och de gör sig jäkla bra framför vagn :)
 
Sv: European Shetland Games

Vet inte men med ett så tidigt sista datum så borde den komma i god tid - å andra sidan är det antagligen oerhört mycket att sammanställa och fixa med tanke på deltagarantalet men jag längtar efter att få se katalogen!
 
Sv: European Shetland Games

Jag pratade men en tjej som kom tvåa i deras "shettismästerskap" eller något sådant (vet inte hur man översätter tävlingen korrekt) och hon skulle nog komma, återstår att se när katalogen kommer :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 000
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Bison
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 971
Senast: Otherside
·
Kultur Då kör vi! :bump: Reglerna är mycket enkla: För att få kryssa boken ska du ha läst ut den mellan 1 september och 30 november...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 937
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp