Undrade hur hög min feber var trodde att detta med flest streams var en snabbrepris av kvällens låtar. Fattade inte hur mycket jag kunde ha missat och varför inte KAJ var med.
Ridå dags att uppsöka sängen.
Ridå dags att uppsöka sängen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag inte hittade något sätt att rösta utan kostnad struntade jag i det.Är det nån här som röstar? Jag orkar inte. Gillar typ bara KAJ men får ju inte rösta på dem.
Det finns inget gratis sätt att röstaEftersom jag inte hittade något sätt att rösta utan kostnad struntade jag i det.
Semi 2 verkar ha lite bättre låtar … eller?
Jag är mycket nöjd över att Portugal och Island kravlade sig vidareOj, oväntat att Portugal gick vidare, trodde att de var körda iom direkt efter KAJ. Kul, jag tyckte den var fin.
Håller med, saknade bara Belgien medIsland+ Norge+ Sverige, nu håller jag tummarna för Finland i nästa semi.
I övrigt är jag nöjd, ganska bra urval.
Ja vi vet sedan den gamla tråden att du anser att ESC ska vara tråkigt/fritt från humoristiska bidrag. Jag undrar fortfarande varför. Du behöver givetvis inte gilla det men attityden att det som inte passar dig genremässigt inte ens hör hemma och inte ska få vara med är trist. De flesta nöjer sig med att "jag gillade det inte, inte min typ av låt".Intressant att det fanns ett ännu värre bottennapp än KAJ i samma semifinal - som också gick vidare.
(Såg dock inte samtliga så det kanske fanns fler som trålade på botten.)
Intressant att det fanns ett ännu värre bottennapp än KAJ i samma semifinal - som också gick vidare.
(Såg dock inte samtliga så det kanske fanns fler som trålade på botten.)