Eurovision Song Contest 2019 - FINALEN

Upplever en djup livskris. För första gången i mitt liv så gillade jag ett bidrag i melodifestivalen på riktigt (Island). Inom ett år har jag hunnit rösta på sossarna för första gången någonsin, typ blivit plastmorsa och nu det här :cry: Vad ska det bli av mig??
Tillägg. När jag läste beskrivningen av låten trodde jag att jag skulle avsky pga metal, men lät ju mer Combichist och Hocico?
 
Inte så oväntat. Sverige hade inte så stark låt i år.
Men då har jag inte ens hört Nederländerna... Blir intressant.
 
Äsch då, vilket antiklimax med publikrösterna - kändes helt random flera gånger. Norge mer dubbelt så många tittarröster jämfört med Sverige, hur fan gick det till till exempel?! Men Italien hedersam tvåa, ändå roligt!

Och som sagt Nederländerna ett helt ok bidrag och ett land som tjänat ihop till att få vinna sett till de senaste årens allmänt höga klass. (Men de har haft bättre bidrag som inte vunnit)
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 073
Senast: voltis
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 468
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 927
Senast: malumbub
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 787
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp