Eurovision song contest 2021 - FINAL

123DD173-33CE-44FD-9A37-0B5C33B8B941.jpeg
 
Håller med. Italien var inte min favorit men tycker det är så kul att publikfavoriten vinner för en gångs skull!

Jag har för mig att det var Norge? som 2019 fick överlägset mest publikröster men placerade sig ändå rätt dåligt då juryn inte uppskattade det. Liksom ska det vara en tävling för folket eller inte?
Som i mello. Den internationella juryn är bara pinsam. Om det ska vara jury så ska de representera folket. Saknar när de ringde Sverige runt. Växjö-juryn hade alltid bäst smak. 😂
 
Tycker ändå Azerbaijan borde kommit bättre till?! Mina tår började röra sig. Sen ville jag stampa i golvet. Ändå bra betyg.
 
Stackars Ebba katt, undrar om det finns hörselkåpor för katter? Först har hon hört mig vråla i hur många Röglematcher som helst den här våren, sedan har hon hört italiensk rock på hög volym och repeat i två veckor och nu kvällens JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA rakt ut efter att jag nervöst gått omkring och mumlat i väntan på de sista rösterna.

Nu är det nästan så att vi får varva ner med Georgiens bidrag för att alls kunna sova i natt.

 
Det ser jävligt osnyggt ut, om det är det han gör... Med tanke på hans vöns "diskreta" knuff tippar jag på att det faktiskt var vad han gjorde 🙈
Det liknar iofs en ig-story han lagt upp också så jag tvekar. Plus att han inte använde händerna, men han kanske bara är rutinerad 😅
 

Liknande trådar

Kultur San Marino: Senhit – “Adrenalina” Estonia: Uku Suviste – “The Lucky One” Czech Republic: Benny Cristo – “Omaga” Greece: Stefania – “Last...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
4 936
Senast: Otherside
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp