Bukefalos 28 år!

Eurovision song contest 2021 - FINAL

Det ser jävligt osnyggt ut, om det är det han gör... Med tanke på hans vöns "diskreta" knuff tippar jag på att det faktiskt var vad han gjorde 🙈

Fast jag tycker inte alls att det ser ut så. Han sitter med båda händerna knutna och ansiktet är aldrig så långt ner jämfört med händerna. Jag har visserligen noll erfarenhet på området men begriper inte hur han skulle lyckas rent praktiskt :p Puttad blir han väl för att han kollar ner när de är i bild antar jag
 
Fast jag tycker inte alls att det ser ut så. Han sitter med båda händerna knutna och ansiktet är aldrig så långt ner jämfört med händerna. Jag har visserligen noll erfarenhet på området men begriper inte hur han skulle lyckas rent praktiskt :p Puttad blir han väl för att han kollar ner när de är i bild antar jag

Jag tänker att han inte hann 😅
Men är det så att det är en instastory är det ju strålande 👍
 
Det ser jävligt osnyggt ut, om det är det han gör... Med tanke på hans vöns "diskreta" knuff tippar jag på att det faktiskt var vad han gjorde 🙈

De har dementerat någon användning av droger på sociala medier och erbjuder sig nu självmant att bli testade för att de inte har något att dölja + att av kommentarer från de som följt gruppen längre så verkar de sedan länge ha haft som statement att de är mot droger.
 
De har dementerat någon användning av droger på sociala medier och erbjuder sig nu självmant att bli testade för att de inte har något att dölja + att av kommentarer från de som följt gruppen längre så verkar de sedan länge ha haft som statement att de är mot droger.

Så bra! Jag har inte gjort några efterforskningar alls utan bara sett videon, så det är ju bra att någon annan har mer koll 😁
 
Gick la mig mitt i röstningen. Orkade inte mer.

Vaknar och ITALIEN har vunnit. Jag fattar ingenting. Vad har den låten. Vad har de pinsamma pojkarna som jag inte ser.

Att hunden under natten släppt en hög i syrummet satte stämningen för morgonen. :meh:
Vad tycker du är pinsamt? För mig har bandet (som är tre killar och en tjej) en klassisk, rockig, FÖR ESC ganska avskalad scenshow. Jag tycker att de påminner lite om Heart i sitt uttryck. Ja, sångaren ger mig utseende/stilmässigt vissa Freddie Mercury-vibbar också. Soundet är ganska punkigt och därmed utstickande i sammanhanget. Men scenshowen känns väldigt klassiskt rock, vilket jag tycker är friskt eftersom så mycket annat är väldig tungt när det gäller dans, koreografi och ljusshow.
 
Morgonkaffet. C09E9F47-DD9F-477A-8967-65BE6E75D73A.jpeg
 
Det är väl italienskt kaffe???😱😁

Med en mycket extensiv tolkning kanske? Herr Zoega hade ju någon form av italiensk härkomst en gång i världen. :-) Men åh! Nu vill jag omedelbart dra till Rom och fira i Fontana di Trevi, och sedan gå till Sant Eustachios och bara känna hur doften av nymalt kaffe omsluter en medan man njuter av sin espresso stående vid disken.
 
@Lillgrådis - jag kan hänga på! Skulle varit i Rom förra våren, men det... hände inte. Nu är det tre år sedan jag var där och det är lååååång tid för mig. För lång tid!

Tillägg: dricker snabbkaffe just nu men kom på att jag kanske ska fixa mig en riktig kaffe. Lavazza finns i burken.
 
Orimligt rolig fakta om Måneskins trummis Ethan (20 år): "Nästan inget är känt om hans privatliv, mer än att han bor i Rom och hans husdjur är en höna." :laugh:

Han verkar så oerhört mjuk och allmänt tyst och lite blyg när de intervjuas, det är nästan bara Victoria och Damiano som svarar på frågor i alla sammanhang som jag sett och han står och nickar lite instämmande. Men så allra sist på presskonferensen så liksom tog han mod till sig och bad helt plötsligt om att själv få säga något när alla frågor var klara och de hade tackat hela världen flera gånger och alla var på väg ut för fotografering. Och då ville han bara särskilt få fram på lite bruten engelska att vi vill också uttrycka vår uppskattning och tacka alla andra artister som varit med och delat med sig av sin musik. Så himla rart!
 

Liknande trådar

Kultur San Marino: Senhit – “Adrenalina” Estonia: Uku Suviste – “The Lucky One” Czech Republic: Benny Cristo – “Omaga” Greece: Stefania – “Last...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
4 906
Senast: Otherside
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp