Eurovision Song Contest 2021 - Semifinal 2

Snabbt inhopp som vanligt :D

FÄr INTE ihop 10 favoriter ikvÀll!

3 sticker Ut: ISLAND SCHWEIZ ÖSTERRIKE i en klass för sog., WOW WOW WOW!

Sen hoppas jag pÄ Bulgarien, sÄÄÄ fint!

Sen fÄr gÀrna San Marino, Finland och Grekland gÄ vidare med :)

Resten Àr ungefÀr jÀmndÄligt eller ja mer mediokert!
 
Hade helt glömt bort denna frĂ„n island. Buandet av publiken i början gör det bara sĂ„ mycket roligare 😂 ingen fattade ju att hon spelade en roll hela eurovisionveckan. Jag hade sett lite med henne pĂ„ tv innan sĂ„ visste att hon var en karaktĂ€r
 
Hade helt glömt bort denna frĂ„n island. Buandet av publiken i början gör det bara sĂ„ mycket roligare 😂 ingen fattade ju att hon spelade en roll hela eurovisionveckan. Jag hade sett lite med henne pĂ„ tv innan sĂ„ visste att hon var en karaktĂ€r

Åh, jag gillade den! Men det föll verkligen tokplatt hos den stora massan av Eurovisionfans.
 
Haha, jag kanske inte kommer ihÄg alla hennes pÄhitt, men nej det dÀr var kanske att ta det lite onödigt lÄngt. Men visst var lÄten helt okej nÀr man sÄg "inför-videon"?
 

Liknande trÄdar

Kultur PÄ lördag Àr det Àntligen dags! Dagen vi vÀntat, nu faktiskt, i 2 Är pÄ! FINAL I ESC! :banana: :banana: :banana: Och wow vilken...
32 33 34
Svar
668
· Visningar
27 693
Senast: Ninnurur
·
Kultur PĂ„ tisdag nĂ€sta vecka Ă€r det ÄNTLIGEN dags! För mig slĂ„r detta mello med hĂ€stlĂ€ngder, det Ă€r sĂ„ fantastiskt roligt och spĂ€nnande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 518
Kultur Men sjÀlvklart ska vi ha en trÄd som ESC semifinal 2 ocksÄ! SÀndningen börjar kl 21:00 pÄ torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 938
Senast: Tassetass
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det Ă€r dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
5 519
Senast: voltis
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp