Eurovision song contest 2022 FINAL!!

Här dränkte i princip hela Cornelias framträdande i ett jättefyrverkeri som troligen kom från Grisfesten på Chalmers. Så av låten hörde vi inte mycket. Gillade faktiskt Ukrainas låt hyfsat den stack ut lite tycker jag. Men har inte lyssnat på något jag direkt fastnat för ikväll. Kan däremot tänka mig att Norges låt och koreografi kommer att bli en hit under sommaren på nattklubbarna dansgolv.
 
Här dränkte i princip hela Cornelias framträdande i ett jättefyrverkeri som troligen kom från Grisfesten på Chalmers. Så av låten hörde vi inte mycket. Gillade faktiskt Ukrainas låt hyfsat den stack ut lite tycker jag. Men har inte lyssnat på något jag direkt fastnat för ikväll. Kan däremot tänka mig att Norges låt och koreografi kommer att bli en hit under sommaren på nattklubbarna dansgolv.
Oj, bor du också i centrala Göteborg? Jag hörde fyrverkeriet tydligt här, bor bara några hundra meter från Chalmers :cautious:
Vad är Grisfesten?
 
Jag tycker att Moldavien är skitdålig. I övrigt är jag ok med alla. Rekord. Gillar Finland, Tyskland, Nederländerna extra.
 
Oj, bor du också i centrala Göteborg? Jag hörde fyrverkeriet tydligt här, bor bara några hundra meter från Chalmers :cautious:
Vad är Grisfesten?

Såg det när jag gick förbi på chalmersområdet idag då var det nån skylt med att det var grisfest och det var fest på gång fanns matstånd, öltält och annat bakom nån inhägnad. Vet inte mer än så. Bor också i närheten av Chalmers.
 
Jag älskar Moldavien låt! Så rolig och de såg så glada och nöjda ut hela låten! De och UK fick mina röster. Dottern röstade på Moldavien, Serbien och Litauen.
 
Såg det när jag gick förbi på chalmersområdet idag då var det nån skylt med att det var grisfest och det var fest på gång fanns matstånd, öltält och annat bakom nån inhägnad. Vet inte mer än så. Bor också i närheten av Chalmers.
Usch då! Helt obegripligt om de fått tillstånd för fyrverkerier bara för ett sånt tillfälle. Det är mitt inne i stan, massor av djur finns i närheten, fyrverkeriet började rätt sent och jag har inte sett några förvarningar om att det skulle ske.
 
Usch då! Helt obegripligt om de fått tillstånd för fyrverkerier bara för ett sånt tillfälle. Det är mitt inne i stan, massor av djur finns i närheten, fyrverkeriet började rätt sent och jag har inte sett några förvarningar om att det skulle ske.

Jag kan naturligtvis inte veta om det kom därifrån det var en gissning. Kan ju lika gärna vara en privatperson eller något annat ställe som har fått tillstånd.
 

Liknande trådar

Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 320
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 418
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 520
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 967
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp