Eurovision song contest 2022 FINAL!!

Ja och det är ju inte något nytt, bara vilka kroppsdelar man "framhäver" och visar. Förr hade man ibland så stor urringning att brösten "ramlade ut" och bröstvårtor kunde ses. Självklart klagade män på det med.
Jamen precis, damned if you do, damned if you don't.
Sen bestod ju inte hela Eurovision av lättklädda kvinnliga artister men givetvis ska moralpredikanterna förfasa sig över den enda i startfältet som uppträdde i string och omedelbart göra hobbyanalyser om att det egentligen inte är hennes egen vilja att klä sig så.
 
Jamen precis, damned if you do, damned if you don't.
Sen bestod ju inte hela Eurovision av lättklädda kvinnliga artister men givetvis ska moralpredikanterna förfasa sig över den enda i startfältet som uppträdde i string och omedelbart göra hobbyanalyser om att det egentligen inte är hennes egen vilja att klä sig så.
Och så gnäller "vi" att kvinnor i andra länder inte får klä sig hur de vill. Eller var det att de inte får klä sig enligt hur "vi" västerländska män vill att kvinnor ska vara klädda?
 
Vill inte debattera, men bara inflika att jag tycker det iaf i ESC sammanhang intr alls är lika mkt avklätt som innan. Ev att männen (ofta dansarna) är mer avklädda nu. Men när det gäller de kvinnliga artisterna tycker jag det inte alls är lika mkt längre.

Annars är det ju inget nytt fenomen speciellt i musikbranschen, så att det blir värre o värre håller jag nog inte med om!
 

Liknande trådar

Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 320
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 417
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 519
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 967
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp