Eurovision song contest 2022 FINAL!!

Serbien har fått mina röster :D men gillar nästan alla i år, även Sveriges är min favorit av de vi skickat sedan Loreen tror jag
 
Jag gick och lyssnade på Serbiens bidrag i ett mellansnack, jag gillar det nog ännu mer än jag vill erkänna. :D
Ja men lite så 😁 jag tycker den är galet häftig. Liksom så mkt attityd utan att vara alltför attitydig? Eller nåt åt det hållet 😅😂
❤️ till Serbien (och alla andra tbh) från mig!
 
V
Ja men lite så 😁 jag tycker den är galet häftig. Liksom så mkt attityd utan att vara alltför attitydig? Eller nåt åt det hållet 😅😂
❤️ till Serbien (och alla andra tbh) från mig!

Ja, men verkligen! Musik kan vara en så häftig konstform och jag tycker hon verkligen får fram det hon vill förmedla. :love:
 
UK - måste vara Jeff Lynnes okände son :heart
Men sen är jag svag för Frankrike, Nederländerna och Belgien också.
Hejja länderna runt Engelska kanalen :banana: ja ok, Norge hör ju dit också :angel:
 
Det är nu tre länder som ligger relativt nära Ryssland som inte varit med i bild. Ryssland har hotat med att försöka hindra eurovision så har väl lyckats att inte få dom i bild men poängen finns ju ändå. Får se hur det blir med telefon rösterna sen
 

Liknande trådar

Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 281
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 366
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 468
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 928
Senast: malumbub
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp