Bukefalos 28 år!

Eurovision song contest 2022 FINAL!!

Jag gillar inte män i string heller. Jag är less på att min åsikt om vissa kläder alltid kritiseras. Det var samma sak när jag tyckte att Dotters outfit var gräslig, det var tydligen inte alls ok att tycka. :banghead:

Det var väl snarare hela ditt resonemang som (med all rätta) blev ifrågasatt, om jag minns rätt.
 
Jag älskar Markus Larssons recensioner av eurovisionlåtar och om Moldavien skriver han:
"Hey ho, let’s go. Enda likheten mellan Ramones och Moldaviens bidrag är tempot. Fiolerna gnider snabbare än sina egna skuggor. Varje final i Eurovision behöver lite moldavisk gyckel ’n’ roll. Men inte nödvändigtvis för att det är bra, tvärtom. Så inåt helvete tvärtom. Det här är Svenne Rubins på crack." 😂
 
Jag gillar inte män i string heller. Jag är less på att min åsikt om vissa kläder alltid kritiseras. Det var samma sak när jag tyckte att Dotters outfit var gräslig, det var tydligen inte alls ok att tycka. :banghead:
Du får såklart ha din åsikt men du får ju också vara beredd på att du blir ifrågasatt när du skriver på ett forum. Jag minns inte ens hur resonemanget gick just den gången men om du uttryckte dig negativt om hur utmanande hennes kläder var så hoppas jag i alla fall att jag reagerade på samma sätt då.
 
Tur för Sverige att det var en upptempo låt innan annars hade väl hälften av publiken sovit vid det här laget.

Jag tycker ju tyvärr inte den här låten är jättebra och tycker inte den står ut så mycket bland resten av alla lugna låtar.
 

Liknande trådar

Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 557
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 677
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 912
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 167
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp