Eurovision song contest 2023, semifinaler

Asså Vilka gick ens vidare ? Inser ni att det gått ett dygn sen det började och INGEN har skrivit här vilka som gick vidare :p
Jag har ingen aning för jag la mej efter dragqueensen... Och INTE kollat nånstanns för intresset är 0 ...
 
Asså Vilka gick ens vidare ? Inser ni att det gått ett dygn sen det började och INGEN har skrivit här vilka som gick vidare :p
Jag har ingen aning för jag la mej efter dragqueensen... Och INTE kollat nånstanns för intresset är 0 ...
startlistan till finalen finns i finaltråden, om det hjälper...
 
Det känns som om jag måste se semifinal 2 igen. Halvsov ju under direktsändningen i torsdags så måste se vad jag missade. :laugh:
 

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 252
Senast: Mineur
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 868
Senast: voltis
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 1 i ESC 2018 kommer här årets första INFÖR ESC-tråd! Eftersom de slutat sända inför-programmen på tv...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 619
Senast: mandalaki
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
5 549
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp