Eurovision song contest 2023, semifinaler

Norge
Ok men den är säkert bättre på radio...
Men bättre än många av de man sett i sitt liv ;)
Tror den går vidare till final.
 
Malta..
asså WTF ?
I början va de bara NEEEEJ, sen kom en känsla med "eller?" för att sen bara bli.. Hell no.. Not my cup of te
 
Serbien
En till WTF ??? Men den här gången är inte mitt "eller?" mot det negativa.. Den här gillar jag...
En Tomas Dekker möter synth (Depeche mode ? ) Jo den här skulle jag dansa till på ett mörkt dansgolv ...
 
Serbien
En till WTF ??? Men den här gången är inte mitt "eller?" mot det negativa.. Den här gillar jag...
En Tomas Dekker möter synth (Depeche mode ? ) Jo den här skulle jag dansa till på ett mörkt dansgolv ...

Jag gillade arrangemanget men inte sången. De båda kändes lite detached från varandra stundtals. Uppskattar dock att någon vågar vara lite originell. :D
 

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 387
Senast: Mineur
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 967
Senast: voltis
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 1 i ESC 2018 kommer här årets första INFÖR ESC-tråd! Eftersom de slutat sända inför-programmen på tv...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 653
Senast: mandalaki
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
5 583
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Bildtråden
  • Färgtråd III

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp