Event täcken

Har inget av dom där täckena men har ett event regntäcke. Vanlig modell m bogveck, blåfärg, det har aldrig läckt och inte har pållen fått nåt skav heller. En häst i samma stall har samma modell fast grön och d e också tätt
 
jag har ett som du har=)Ett blått med bogveck.Totolt nöjd med det.Har aldrig läckt :love:
 
Min syrra köpte nyligen ett Event regntäcke på granngården som läckte in.
ett riktigt skittäcke rent ut sagt
 
Jag har ett Event Plus vintertäcke. Idag har det snöat o regnat HELA dagen och hon var snustorr överallt under. :)
:love: det täcket.
 
Jag köper enbart Event- har både regn, vinter och stalltäcke :D. Tycker Event är kalasbra och prisvärt! Hitills bästa passformen av alla täcken jag testat.
 

Liknande trådar

Utrustning Borde köpa nytt vintertäcke, ordentligt tjockt.Men när man har en ponny som är "smal" runt halsen och bogarna är det inte så lätt; många...
Svar
10
· Visningar
828
Senast: Tussinussen
·
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
1 846
Senast: blayenka
·
Hundhälsa Funderat lite extra på hur olika det kan vara mellan raser och individer på när och om hunden behöver ha tröjor, täcken och skor och...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 609
Senast: fejt
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 189
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp