Ever given.

https://evergiven-everywhere.glitch...r5W5NkMdDn1B_p637CJq-s7XX3rRok3a--T1XHH5ho92c

Det där var roligare än det borde varit. Spenderade tid med att köra fast Ever Given i diverse svenska vattendrag
hehe, jag testade att klämma in Ever given i hamnen i Kalmar. Måttade upp så att storleken stämde med "4 fotbollsplaner lång". Och vi kan väl säga att det skulle krävas lite precision för att lyckas med det...
1617029211476.png
 
Frågan är bara var fan man skulle göra av alla containrarna?? 🤔 Det verkar ju inte direkt finnas utrymme på kajen...

Insåg för övrigt att det är mer precision än vad som syns på bilden, för det finns en vågbrytare utanför bilden.
Nä, den där båten får nog hålla sig ifrån Kalmar...

Du kommer aldrig få något problem med vågbrytaren, det är bara att parkera den på botten någonstans där utanför, den kommer garanterat inte flyta iväg. Om du tar farled 313 från syd så kommer du nog närmast. 🤣
Fast det kanske blir en bit att hoppa, jag är osäker på hur långt under vattenlinjen lejdaren går...
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 281
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 666
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 456
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Anonymt konto, vet någon vem jag är så ber jag er att hålla det för er själva. Jag har varit sjukskriven på heltid i fyra veckor p.g.a...
Svar
3
· Visningar
1 801
Senast: mumin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp