Extra långa käkremmar.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Matilda_o_Bonita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 986
M

Matilda_o_Bonita

Någon som vet vart man kan köpa denna grimman som Gidde Palem har på detta fotot? Tänker främst på att den har rundsydd käkrem och att käkremen är väldigt lång, det är det jag är ute efter, att kunna ha en lång käkrem utan att grimman hänger nere på nosen, någon som vet grimmor med denna egenskapen?

031_gidde_palema.jpg

Sv: Extra långa käkremmar.

:love: Gaaah vilken snygg. Jag som letar lädergrimma :d. Undrar också om nån vet var man kan hitta den....

Se där ja :D. Den ska jag nog beställa, nån som vet hur de är i storlekarna?

Det är en walsh.. finns i de flesta travshoppar.. dom brukar ha i storlek från åring och uppåt..
Har såna på mina ponnyer..

E dom stora eller små i storlekarna? Ska ett normalstort (åt det större hållet) halvblod ha stl full eller x-full?

Det går att spänna in o ut på både i nos o nacke... så den vanliga storleken går nog bra..

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
17 119
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 675
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka