Extra ram minne till dator

matildadahlgren

Trådstartare
Jag ska köpa en ny dator och har hittat en som uppfyller alla kvar men dock tror jag att den har lite minne med tanke på att jag håller på mycket med bilder och så. Jag läste en recension om just denna datorn och där stod det att man kunde köpa till extra ram minne till datorn. Efter att ha googlat och inte kommit fram till något så jag undrar vad ett extra ram minne på 4gb till en samsung dator kan kosta?
Jätte tacksam för svar! :)

Sv: Extra ram minne till dator

Jag antar att det är normal laptop och sålunda använder vanliga so-dimm ddr3, då ligger 8GB på ~600-700kr.

Jag har en Samsung Ultrabook som jag är väldigt nöjd med.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
684
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 021
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 905
Senast: Saeta
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 900
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka