Extremt sjukt beteende

Barn är speglar av vad de vuxna ger för signaler. Jag har inte klickat på filmen ifråga ens, jag var övertygad om att denna tråd handlade om somliga bukefalister. Asch då.
När jag var liten plåstrade jag om en kattunge med allt jag hittade i plåsterväg i vår första förbandsbåda. Det var så illa att jag faktiskt plåstrade över kattens ögon. DET VAR I ALL VÄLMENING; OK? Men det gick inte så bra, katten fick när den hittades, väl omplåstrad då...i ett buskage...var i så dåligt och uttorkat skick att den fick avlivas. JAG VAR 3 ÅR, OK? :o:cry:
 
Barn är speglar av vad de vuxna ger för signaler. Jag har inte klickat på filmen ifråga ens, jag var övertygad om att denna tråd handlade om somliga bukefalister. Asch då.
När jag var liten plåstrade jag om en kattunge med allt jag hittade i plåsterväg i vår första förbandsbåda. Det var så illa att jag faktiskt plåstrade över kattens ögon. DET VAR I ALL VÄLMENING; OK? Men det gick inte så bra, katten fick när den hittades, väl omplåstrad då...i ett buskage...var i så dåligt och uttorkat skick att den fick avlivas. JAG VAR 3 ÅR, OK? :o:cry:
Nej, det är inte ok även om du inte förstod bättre. Stackars katt.
 
Nej, det är inte ok även om du inte förstod bättre. Stackars katt.
Såklart det inte är ok, men jag vet inte om jag skulle kalla det för extremt sjukt beteende. Däremot brast väl mina föräldrar i tillsyn under den tid det tog mig för attt plåstra och bandagera den här katten som lever vidare i mitt vuxna dåliga samvete.
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 400
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 255
Övr. Hund Svårt och jobbigt problem det här.:( Min far har en 7-årig setter som är världens gulligaste mot människorna i familjen, samt mot alla...
Svar
4
· Visningar
716
Senast: machafuko
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 852
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp