F*N F*N F*N F*N F*N...............

jag förlänger den meningen då...
jag skulle aldrig vara nöjd med de jag har,ju mer jag lär mig dessto roligare raser o färger hittar jag.
Jag vill int ebyta mina däremot så vill jag ha just en brun eller blåspotted oriental,
Bara för att jag vill ha en sån färg betyder det ju inte att någon annan skulle bort!
finns det hjärterum så finns det stjärterum.....just nu är det proppfullt hos mig o jag tänker inte skaffa fler,men det betyder dock inte att jag skulle vilja.

hade jag bott på landet i ett mkt stort hus,då hade jag inte tvekat en sekund.
 
Jo man får avla och SKA registrera Scottarna och vi får ställa ut dom men utom tävlan?!?!. Därför gör åtmindstånde jag så att jag avlar och registrerar Scottarna i Sverak. Men jag fortsätter att ställa ut i IDP. Min hona är föresten Int Champion inom IDP. Varför? jo för att den dagen vi har en massa Scottar registrerade måste något annat lands förbund reagera. Varför har vi en ras som avlas flitigt på men inte får godkännas för certifikat? Personligen kommer jag att föra över min avel från Turkisk Van till Scottarna. Men jag kommer nog alltid att ha minst en Van i huset. Vem skulle annars liva upp Scottarna? För det är ju en perfekt kombination, eller hur? Vanen "flyger" runt straxt under takhöjd, när dom inte befinner sej under fötterna förståss, och Scottarna håller sej straxt under bordshöjd. Den ultimata lyckan är katter i alla höjder...
 
Jo, självklart är det så ! Vi får väl se, min planerade Brittavel fungerar inte som den ska, så kanske blir det en helt ny ras snart. Men så länge jag är sjukskriven, finns ingen sparmån. Urk ! :(
 
Hoppsan, är jag lite för snabb i vändningarna :devil:

Den sidan du länkade till i första inlägget var väl CFA, USA's motsvarighet till Sverak eller IDP.
 
jo..tillräckligt många år för att bli senil....¨ :crazy:
du vet väl att inlärningsförmågan avtar med åldern... :o

o då jag även har en släng av alzhaimers så är minnet inte vad det borde.....typ:-vad gjorde du igår?-ehhhhhhhhhhhhh :confused:
 
Om du har gått och blivit kär i en ny katt så har jag gått och blivit kär i din häst. Den är kanonfin, jag älskar skäckar som är svart och vit.
 
Han är såld så det är inte min häst längre,men nog f'n är han fin.
en kraftig Tinker av ardennermodell..160 över havet... :love:

tack förresten :D
 
JAAAAAAAA,vilken bra idé.. :D

tyvärr lär jag ju bli påmind rätt så fort om att så inte är fallet.......... :crazy:
 
jo,enligt mig,men inte enligt rasmus..... :(
han vill verkligen inte ha fler katter .
o ändå lyckades jag med konststycket att smöra till mig lilla blå... :angel: :love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu är det drygt ett år sedan min finvoffa gick bort, 13,5 år gammal. Det är inte dags att skaffa ny hund riktigt än, utan vi har sagt...
2
Svar
27
· Visningar
3 459
Senast: Killaloe
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 518
Senast: Imna
·
Samhälle Jag har haft mycket oväntade utgifter senaste tiden vilket gör att jag halkat efter med ekonomin. I kombination med en djup depression...
Svar
12
· Visningar
1 931
Senast: Gnist
·
R
  • Låst
Hundavel & Ras Bara 2 månader kvar av 2015. Sen kommer nytt år, och nya Bukehundar? Vilka planerar ny hund under 2016? Och vad och varför? Vad har ni...
100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
156 260
Senast: lillebill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Sätta upp gammal tapet?
  • Den siarlösa ulvleken

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp