F*N F*N F*N F*N F*N...............

kanske jag skulle om jag visste att han fick det bra.....men det sitter djupt i mig kan jag lova,dessutom måste jag ha livstids besöksrätt.... :crazy:
 
Ja det kan jag ju fixa, om du ringer minst 2 h innan varje gång, så jag hinner städa först :angel:
Nej, det vore jätteskoj, men jag litar inte på Yoga, hon är så elak. Eller egentligen inte, men jag är rädd att han tappar självförtroendet och blir rädd. Hon skriker så, Yoga. Hon slåss inte så mycket, men skriker så ögonen trillar av.
 
hahhahaha,du vet väl att en aby tar över ett helt jäkla katteri .....
Det går liksom inte att knäcka en aby...hur mkt man än försöker :crazy:

det är deras väg eller fel väg...o om det är fel väg så ser de fanimig till att allt görs som de vill,det e inte för inte de kallas för tickade terrorister... :D
 
hahhahahahah....har du sett den där filmen när en perser är ledare för ett gäng katter o de ska försöka ta över världen?...hundar har som uppgift att stoppa dem....
 
ja,det var en vit ful perser...iaf när de skulle knäcka familjens hund så fick de ta i med hårdhandskrna:persern: vi får skicka in ryssen!!
o in kom en russian blue...jag garvade så jag kissade på mig...hahahhahahahhahahahah

'trist katthumor.jag vet*
 
Hmmm, läste att dom kan få ledproblem om man parar 2 fold...

Tyvärr stöder jag helst ingen ras som inte går att renavla helt. Men det hindrar ju inte att man köper en egen fold för att titta på :idea:
 
1: Jag spelade in filmen och behåller den. T.o.m. min gubbe skrattade!!!!
2: Gubben tycker att 4 katter räcker, Tur han inte var med när jag hade 12 Vanar springande runt i lägenheten. Fast vi höll på att missta en Angora härom veckan då grannens Pittbull kom lös och sprang in i vår lägenhet.
3: Man parar inte två Fold med varandra av samma anledning som man inte para två Manx Rumpisar med varandra. Och en Straight är precis lika rasren som en Fold. Även om det är tillåtet att para med Britter. Vi vill använda Britter av den anledningen att vi då kan späda ut eventuella "skadliga" gener. Och för att få in fler roliga färger. Maskat är på gång.
4: Den "galna" engelsman som trodde han kunde stänga in ett antal foldar av båda könen för sk fri parning, har tyvärr åsamkat en enorm skada för rasen. Tänk er själva om det är bror-syster, mor-son, far-dotter parningen i flera generationer. Vad blir det då? Jo en h...tes massa defekter. Men det skulle det bli oavsett vilken ras man gjorde samma sak med. Ingen av dom svenska Scottarna har några fel på sina ben. Och inga svenskfödda heller. Och då har vi för tillfället bara 2(!) avelshanar att välja på. Dessbättre är dom obesläktade, 1 från england och 1 från holland. Engelsmannen har jag redan använt. Och nu väntar jag på att holländaren ska få ta emot besökande damer.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu är det drygt ett år sedan min finvoffa gick bort, 13,5 år gammal. Det är inte dags att skaffa ny hund riktigt än, utan vi har sagt...
2
Svar
27
· Visningar
3 440
Senast: Killaloe
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 221
Senast: Imna
·
Samhälle Jag har haft mycket oväntade utgifter senaste tiden vilket gör att jag halkat efter med ekonomin. I kombination med en djup depression...
Svar
12
· Visningar
1 923
Senast: Gnist
·
R
  • Låst
Hundavel & Ras Bara 2 månader kvar av 2015. Sen kommer nytt år, och nya Bukehundar? Vilka planerar ny hund under 2016? Och vad och varför? Vad har ni...
100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
156 006
Senast: lillebill
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp