Få bort nagellacksremover från träyta?

Hagens_Zorba

Trådstartare
Råkat spilla remover på min vita träbänk, det blev lila fläckar. Vad tror ni kan lösa upp det? Ansiktsvatten lr rengöringsmedel funkar inte iaf
 
Tvärtom. Det är inte fläckar, det är ytan som är upplöst av removern. Vågar jag sätta mina pengar på. Alltså frågan är hur du ska återställa ytan, troligen är ytskicket skadat och upplöst redan, det ser ut som fläckar.
 
Måla med en vit tuschpenna eller vit nackellack, annars får du sandpappra bänken och måla om hela med vit träfärg och sen lacka över, så att färgen håller. Som lite snabba förslag på vad man kan göra.
 

Liknande trådar

Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
624
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
850
Senast: Hoarfrost
·
Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 025
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 547
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp