Bukefalos 28 år!

Få bort spindlar! HJÄLP

Sporthorse

Trådstartare
Jag har en underbar hund som jagar det mesta och då även spindlar
Hunden markerade mot sopkorgen under mitt skrivbord och till min stora fasa sitter där en Enorm spindel och lurar. Jag fick PANIK! Hunden vill äta upp den och jag kastar en bok över spindeln. Otroligt obehagligt då den såg ut att hoppa precis innan
Det var en Stor spindel, stor och kompakt med kraftig kropp och ben.
Aldrig sett en sådan förr.
Jag har krypfobi och vill gärna slippa stressa både hunden och mig själv i mitt hem.

Hur får man enklast bort spindlarna?
 
Enklare KBT-träna bort fobin än få bort spindlarna tyvärr.
Det var troligtvis en helt normal husspindel, dom är vidrigast sen kommer janne långben-spindlar.
Fyy de kliar på hela mig bara av tanken på dom :crazy:
 
Enklare KBT-träna bort fobin än få bort spindlarna tyvärr.
Det var troligtvis en helt normal husspindel, dom är vidrigast sen kommer janne långben-spindlar.
Fyy de kliar på hela mig bara av tanken på dom :crazy:
Ja dom är riktigt obehagliga! USCH! jag är rädd att en sån ska krypa in i örat på mig när jag sover. Det var en otroligt stor husspindel!!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 181
Hundträning Är det normalt att en valp är rädd? Har en valp på 5 månader som är extremt rädd och lättstressad. Vallhundsras som är känd för sitt...
Svar
18
· Visningar
2 807
Senast: Xomymy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 694
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp