Min kattdam behöver nog leka lite mer, jag upplever henne som lite frustrerad eftersom hon kloar väldig aggressivt på sitt träd - men det är hopplöst att hitta något annat hon VILL göra. Bollar i alla dess former är helt ointressanta. Spö kan ibland vara kul - i kanske 2-3minuter ett par gånger i veckan. Leksaker med kattmynta - kanske totalt 5 fem minuter på flera veckor. Batteridrivna fiskar i vatten tittar hon knappt åt. Smådjur/möss med egen motor som far omkring likaså. Laser ska vi inte prata om - hon är så ointrsessad att jag började tro att hon var blind. Kasta iväg hårsnoddar som hon kan springa funkar kanske ett kast om dagen.
Hon är inte heller matmotiverad så aktivitetsleksaker och trickträning känns omöjligt. Enda godis hon tycker liiite extra om är squishes och det vet jag inte om det finns nån leksak som det fungerar med.
Hon är inte heller matmotiverad så aktivitetsleksaker och trickträning känns omöjligt. Enda godis hon tycker liiite extra om är squishes och det vet jag inte om det finns nån leksak som det fungerar med.