Bukefalos 28 år!

Få ren dörrmatta och andra textilier från katthår

Wille

Trådstartare
Hur gör man? Har nu stått och gnott på dörrmattan med dammsugaren en evighet och den ser ändå inte bra ut.
 
Väldigt svårt att svara på en så allmän fråga.

Beror ex.vis på typ av matta och vilket munstycke du använder till dammsugaren.

Vanliga golvmunstycket brukar inte vara så bra på luggig matta t.ex. Vissa mattor blir renast med en bra borste. etc.
 
Petborsten 😍
Använder till mattor, sammetskuddar, soffan, filtar, dukar, kattsoffan, klösträdet.
Har knappt några hår alls hemma trots tre fluffiga innekatter och en hund 😁
 
Väldigt svårt att svara på en så allmän fråga.

Beror ex.vis på typ av matta och vilket munstycke du använder till dammsugaren.

Vanliga golvmunstycket brukar inte vara så bra på luggig matta t.ex. Vissa mattor blir renast med en bra borste. etc.
Jag har provat olika munstycken med samma kassa resultat.
 
Petborsten 😍
Använder till mattor, sammetskuddar, soffan, filtar, dukar, kattsoffan, klösträdet.
Har knappt några hår alls hemma trots tre fluffiga innekatter och en hund 😁
Sliter den inte på materialen? Har hört att den gör det.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
17 531
Relationer Många neurotypiska personer har en förmåga att "läsa mellan raderna" medan vi med autism oftast tar in det som faktiskt sägs eller...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 678
Senast: Lobelia
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
911
Senast: Hoarfrost
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
13 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp