Få tag i FUP

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 273
R

Raderad medlem 6459

Jag behöver få tag i FUPen till ett fall och känner mig helt nollställd ang hur jag går tillväga. Det jag har att gå på är målnumren från tingsrätt och hovrätt.

Hur går jag tillväga?

Jag behöver få tag i FUPen till ett fall och känner mig helt nollställd ang hur jag går tillväga. Det jag har att gå på är målnumren från tingsrätt och hovrätt.

Hur går jag tillväga?
Är det ett känt fall kan du googla på namnet, kan finnas på nätet.
I annat fall kontaktar du tingsrätten och begär att få ut den. Du ska kontakta den tingsrätt där målet avgjordes.

Är det ett känt fall kan du googla på namnet, kan finnas på nätet.
I annat fall kontaktar du tingsrätten och begär att få ut den. Du ska kontakta den tingsrätt där målet avgjordes.
Finns inte på nätet tyvärr.

Vad behöver jag för uppgifter när jag ringer TR?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 516
Senast: Acto
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 460
IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V