Facebook, gamla inlägg

LovingLife

Trådstartare
En fundering ang. facebook; På min "vägg"/min sida så verkar vissa inlägg efter ett tag försvinna!.. Är det fler som känner igen detta? Som att facebook själv rensar bort lite då och då. Någon som vet om det går att se alla ens gamla inlägg på någe vis igen?
 
Sv: Facebook, gamla inlägg

Kom på en annan sak också - chatten verkar ha ett eget liv också. För det mesta är den som jag vill, uppe hela tiden och ävn den lilla rutan där man ser vad alla skriver eller gillar i detta nu. Men då och då så blir chatten plötsligt sån att man själv måste trycka upp den varje gång man växlar sida eller så. Hur kommer detta sig och hur styr jag detta?
 
Sv: Facebook, gamla inlägg

Jag har "blivit av" med en hel del inlägg. Tror att de rensar lite bland det gamla för att hålla trycket nere. Ang. chatten vet jag dock inte :)
 
Sv: Facebook, gamla inlägg

Men va trist, har letat efter speciellt ett inlägg som jag jättegärna hade haft kvar. :/ Ingen som vet nått sätt att hitta igen dessa?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 654
Senast: Gabby_Ossi
·
IT & mobiler Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver...
Svar
6
· Visningar
679
Senast: Migo
·
Samhälle Personen i fråga fyller 70 om ett tag. Dricker ingen alkohol, kan ej åka bort till följd av hälsan inte ens inom staden hen bor i. Det...
Svar
15
· Visningar
767
Senast: Pilot
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 791
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp