Facebook-sida skriva inlägg - är det något jag missar?

bettysmatte

Trådstartare
Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver text och lägger in bilder helt annorlunda ut. Den är mycket större. När jag ska göra inlägg på min författar-sida får jag upp en ruta som typ visar två-tre rader i taget. Det är jättebesvärligt att göra normalstora inlägg när man inte ser helheten, tycker jag. Någon mer som har upplevt detta problem? Ibland undrar jag om det är jag som gör något fel... :confused: Vad jag kan se så går inte rutan att förstora på något vis....
 
Beroende vilka tillstånd du ger fb, hur du väljer koppla ihop konton och hur mycket information du ger dem om dig själv så ger de dig fler funktioner eller stryper dem*. T.ex kan enkel ändring vad man väljer att visa offentligt blocka ut en från Marketplace osv. Så det kan vara enkelt som så..

* inte direkt något de talar högt om eller något man hittar i det finstilta 🤐
 
Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver text och lägger in bilder helt annorlunda ut. Den är mycket större. När jag ska göra inlägg på min författar-sida får jag upp en ruta som typ visar två-tre rader i taget. Det är jättebesvärligt att göra normalstora inlägg när man inte ser helheten, tycker jag. Någon mer som har upplevt detta problem? Ibland undrar jag om det är jag som gör något fel... :confused: Vad jag kan se så går inte rutan att förstora på något vis....
Jag blir också sjukt störd på facebooks "företagssidor". Jag är med och administrerar två olika föreningars och svär varje gång jag ska göra inlägg numera. Lite enklare blir det om man öppnar Meta Business Suite men ibland vill man bara göra snabba inlägg.
 
Jag blir också sjukt störd på facebooks "företagssidor". Jag är med och administrerar två olika föreningars och svär varje gång jag ska göra inlägg numera. Lite enklare blir det om man öppnar Meta Business Suite men ibland vill man bara göra snabba inlägg.
Det är ju det de vill. Att man använder alla deras verktyg och att de får tillgång till precis ALL din information. Jag lämnade precid både Insta och Facebook och alla mina företagsföljare. To h-ll with it liksom 🤐
 
Det är ju det de vill. Att man använder alla deras verktyg och att de får tillgång till precis ALL din information. Jag lämnade precid både Insta och Facebook och alla mina företagsföljare. To h-ll with it liksom 🤐
Nu får de ut väldigt lite av att få information om föreningarna, det är liksom öppen information ändå. Men ja för företag måste det vara ett problem.
 
Tack för denna post, nu fick jag äntligen tummen ur och tog bort min företagssida på facebook. Maken till meningslös källa till irritation och onödiga notiser!
 

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
35 489
Senast: Hedinn
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
13 137
Senast: LenaH
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
21 247
Senast: iiantazie
·
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 281
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp