fällttävlans EM på tv??

Det jag menade var att Snacke inte har varit skadad innan..! Och det är ingen som vet säkert om den här skadan kom på EM, han har varit fräsch efter det.
Vi märkte att han inte var OK i Pau, that's it..
 
Sen var det ju rena rama turen att de hittade problem nr 2, när de skulle fixa problem nr 1.. :bow:
 
"Vi" ?? var inte du hästskötare åt Bella i Pau :confused:

Nåväl hoppas han blir bra och inte får några problem i efterhand iallafall ;)
 
Om jag inte har fel så diskuterades om hästarna till EM och vi pratade om vilka som varit skadade innan... Snacke har inte varit skadad innan skrev både jag och ovanstående. Sen var det nog så att man hittade problem nr 1 när man skulle operera problem nr 2 som inte hade något med skadan att göra egentligen. Så det var ju tur att man skulle göra en förebyggande åtgärd, och hittade en benbit som slagits loss. Nåja, han är tydligen igång igen, så det är väl skönt att det finns duktiga veterinärer.
 
Nej, jag och Bella delade bara på körandet ner till Pau, för att hon skulle slippa köra själv. Anna hade ju Ann med sig i lastbilen. Det är Anna jag har jobbat åt.
Japp, håller alla tummar för att Snake blir frisk..! Ser bra ut så här långt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En journalist från danska TV2 tog jobb som hästskötare hos Andreas Helgstrand och filmade under sin tid där med dold kamera. Materialet...
Svar
0
· Visningar
569
Senast: Gunnar
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
938
Senast: sjoberga
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
800
Senast: Rosett
·
Samhälle Ska ni kolla? Börjar kl 12 på TV4 tror jag men vet inte när själva kröningen sker. Jag hade inte tänkt kolla men ändrade mig, är trött...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 469
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp