Färg till fux

Sv: Färg till fux

kl

Har allt möjligt till min tjeja ;) Här kmr en del av färgerna:

Grå


Grågrönaktigt..


Grön


Beige:


Ljusblå:
://
 
Sv: Färg till fux

Super snyggt med marinblå tycker jag ! Det får nog bli det eller grått..
 
Sv: Färg till fux

Till en riktigt röd fux är det snyggt med marint och kanske vita detaljer? Mörka fuxar är det snyggast med vitt på :p
 
Sv: Färg till fux

Jag och mitt sto (som är eldfux :love:) har svart & guld som "huvudfärger"!

Annars avgudar jag olivgrönt, marinblått, vitt och även lite grått och brunt till henne! :d
 
Sv: Färg till fux

satsa på Mias lindor, de håller i en evighet;)

Har själv en fux som är mer år svett fux hållet. Kör nästan uteslutande på marinblått, chokladbrunt, olivgrönt och nougatbrun. Färger som är lätta att matcha med varandra och som är stilrena och snygga:)Sen kan man alltid snygga till det med något kantband i en mer skrikig färg, orange, limegrönt, klarrött (ja det passar faktiskt på vissa fuxar!)

Har själv väldigt svårt för grått och beige, tycker verkligen inte det passar på en fux, men kanske bara är jag som är fjållig:angel:

Royalblå (sverigeblå) är också en ruggigt snygg färg!
 
Sv: Färg till fux

CIMG0097.jpg

Mossgrönt och nougatbruna lindor

rto130v.jpg

Nougatfärgat schabrak

p1000304_78852891.jpg

Marinblått och chokladbruna lindor
 
Sv: Färg till fux

Jag förespråkar för brunt, new tan, blåa nyanser. Inte grönt enligt mig men kan självklart vara snyggt det med.
 
Sv: Färg till fux

Det beror alldeles på vilken fuxfärg hästen har. Min är väldigt röd och jag tycker han klär bra i svart. Det blir som en kontrastfärg på honom. Svart och guld i kombination är jätteläckert.

74130f48.jpg


Har tyvärr ingen påklädd bild.
 
Sv: Färg till fux

..eller lila !! Jag har lila till min fux (som har typ samma färg som Digbil's häst, lite ljusare man bara) :love:
 
Sv: Färg till fux

Jag har också en fux och grått tycker jag själv är inget som passar till en fux, men marin blått, rött, oranget,grönt och brunt är mina favoriter till fuxar:rofl:
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 168
Senast: LiviaFilippa
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 787
Senast: TinyWiny
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 303

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp